Lidt om mig
Jeg har i mere end 20 år arbejdet med mennesker, ledelse og fællesskaber.
Med det, der sker mellem os. Og med det, der sker i os.
Mit arbejde har altid kredset om bevidsthed i praksis – hvordan vi som mennesker kan udvide vores ledelsesrum frem for ubevidst at indsnævre det.
- Hvor man kan være i tvivl uden at miste autoritet.
- Hvor man kan være modig nok til at se på det, man godt ved, man burde handle på – men endnu ikke gør.
Det er den type rum, jeg har arbejdet med at skabe gennem to årtier.
Jeg er uddannet sygeplejerske og cand.pæd.psyk. Jeg har bevæget mig mellem praksis, organisation og ledelse – og har de seneste mange år arbejdet som selvstændig med udviklingsforløb, ledersparring og organisatorisk refleksion.
Mit afsæt er solidt teoretisk funderet. Men mit fokus er altid det samme: At gøre lederskab mere bevidst. Mere sammenhængende. Mere levende. Teori er en del af mit fundament. Men teori står aldrig alene. For lederskab kan ikke læses frem. Det skal erfares. Trænes. Leves. Det kræver rum, hvor man tør være undersøgende.
